Shipping

Vă rugăm să vă asigurați că verificați cu atenție toate detaliile de urmărire. De asemenea, vă sfătuim să consultați serviciul Fan Courier sau DHL, deoarece acestea vă vor oferi actualizări suplimentare.

Livram in toata lumea. Mai jos puteți găsi termene de livrare.

În prezent livrăm cu Fan Courier pentru livrare în România și DHL pentru livrare la nivel mondial.

Termenele noastre de livrare sunt menționate mai jos:


România:

Fan Courier Shipping (1-3 zile lucrătoare)

International:
DHL Express Shipping (1-3 zile lucrătoare)

Toate comenzile vor fi expediate din depozitul nostru în 1-3 zile lucrătoare.


* Toate expedierile exclud întârzierile vamale.

Taxele vamale sau taxele variază în funcție de fiecare țară. Taxe suplimentare sau taxe vamale pot fi aplicate în portul de intrare în țara destinatară.

Dacă nu sunteți sigur cu privire la taxele vamale în țara dvs., contactați biroul poștal sau biroul vamal.

Facem toate eforturile pentru a asigura o livrare rapidă și lină. Cu toate acestea, nu ne asumăm responsabilitatea pentru întârzierile și taxele suplimentare care pot fi aplicate prin birourile vamale și vamale din țara primitoare.

Este responsabilitatea clientului să acopere orice taxe, taxe vamale și taxe de import suplimentare. Plata este necesară pentru livrarea coletului.

Toate articolele pot fi urmărite folosind linkul de livrare furnizat în e-mailul dvs. de confirmare a comenzii.


După ce produsele MOTIFSIO au fost expediate, veți primi un e-mail de confirmare a expedierii care va include toate detaliile dvs. de urmărire.

Când coletul dvs. a ajuns în țara de destinație, este mai bine să-l urmăriți cu transportatorul local / serviciul poștal al țării dvs.

Da! Coletul dvs. va fi livrat la adresa furnizată în momentul achiziției.


Cu toate acestea, dacă nu sunteți acasă la momentul livrării sau dacă ați furnizat o adresă incorectă, coletul dvs. va fi redirecționat către oficiul poștal local pentru colectare.

Dacă coletul a fost redirecționat către oficiul poștal, este responsabilitatea clientului să urmeze acest lucru.
* Vă rugăm să rețineți: clienții din Emiratele Arabe Unite și Israel trebuie să își colecteze coletele de la oficiul poștal local.

Toate adresele trebuie să fie scrise în limba engleză și vor trebui să aibă un cod poștal valid.
Dacă adresa dvs. nu are o poștă, vă rugăm să introduceți 000000 pentru codul dvs. poștal.

Vom încerca tot posibilul să vă schimbăm adresa înainte de expediere. Vă rugăm să știți dacă coletul dvs. a fost deja expediat, nu putem efectua aceste modificări.

Vă recomandăm să luați legătura cu oficiul poștal local, deoarece acestea vor putea să îți redirecționeze coletul către locația dvs.

Vă rugăm să permiteți intervalului complet de livrare pentru coletul dvs. să ajungă la locația dvs.

Vă rugăm să știți că, atunci când coletul este predat la oficiul poștal al țărilor dvs., acestea sunt susceptibile să vă furnizeze alte notificări de livrare.

Dacă nu plătiți taxele vamale, comanda dvs. va fi returnată expeditorului și nu putem oferi rambursarea comenzii dvs.

Dacă doriți să primiți în continuare comanda dvs. și articolul a fost returnat, vom fi mai mult decât fericiți să vă trimitem incă odata coletul, urmând ca dvs. sa plătiți transportul incă odata.

* Vă rugăm să știți că solicităm ca comanda dvs. să revină la depozitul nostru înainte de a o putea retrimite.

Nu puteți găsi ce cauți?

TRIMITEȚI-NE UN EMAIL: support@motifsio.com