Returns & Refunds

Efectuăm verificări de calitate la toate produsele noastre înainte de expediere și suntem siguri că toate comenzile sunt la standard înainte de a fi trimise.

Dacă nu sunteți nemulțumit de produsul dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți pe support@motifsio.com pentru a ne sfătui cu privire la problemele pe care le întâmpinați. Vă rugăm să includeți și o fotografie cu partea din față și partea din spate a produsului dvs. și ne vom strădui să o rezolvăm cât mai curând posibil.

Din păcate, după finalizarea comenzii dvs. nu putem să anulăm și să vă restituim comanda.

În niciun caz, produsele monogramate sau personalizate nu vor fi acceptate pentru returnare din cauza schimbării de gândire. Nu rambursăm sau nu schimbăm produse monogramate sau personalizate, cu excepția cazului în care produsul este defect în urma producției.

În cazuri rare, produsul dvs. este defect sau deteriorat, vă rugăm să trimiteți un e-mail la support@motifsio.com cu numărul dvs. de comandă și fotografiile pagubelor care au avut loc.

Nu sunt considerate defecte elementele care sunt deteriorate ca urmare a uzurii normale.

Nu puteți găsi ce cauți?

TRIMITEȚI-NE UN EMAIL: support@motifsio.com